SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pierwsza edycja „Portu” hitem TVN Turbo. Jesienią nowe odcinki

Nowy cykl TVN Turbo „Port” oglądało średnio 129 tys. widzów. Program dwukrotnie podniósł średnie długookresowe wyniki oglądalności stacji. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Port morski w Gdyni, fot. TVN Article

Pierwszy sezon programu „Port” na antenie TVN Turbo pokazywany był w niedziele o godz. 11.30, w okresie od 4 marca do 22 kwietnia br. Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków programu wyniosła 129 tys. osób, co przełożyło się na 1,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Przyciągnął on uwagę 187 tys. osób.

Dla porównania, udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 0,64 proc., a w grupie 16-49 było to 1,15 proc. Oznacza to, że nowy projekt miało około dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności cyklu, i tym samym nadawca w TVN Turbo planuje pokazać kolejną edycję w jesiennej ramówce 2018 roku.

W programie „Port” ukazywane są kulisy pracy ludzi zatrudnionych w porcie morskim w Gdyni u progu trzeciej dekady XXI wieku. Widzowie mają szansę poznać miejsce, do którego normalnie nie mieliby wstępu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pierwsza edycja „Portu” hitem TVN Turbo. Jesienią nowe odcinki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing