Programy komentujące seriale ABC pojawią się na Snapchacie, w obsadzie aktorzy i widzowie

Koncern Disney-ABC Television Group zapowiedział ofensywę w kierunku Snapchata. Od stycznia 2017 roku w aplikacji będą publikowane oryginalne materiały, w których bohaterowie seriali produkowanych przez ABC i ich fani skomentują bieżące odcinki serii.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Programy komentujące seriale ABC pojawią się na Snapchacie, w obsadzie aktorzy i widzowie

Koncern Disney-ABC Television Group oraz Snap Inc., właściciel serwisu Snapchat zawarły umowę, zgodnie z którą na platformie pojawią się oryginalne treści od stacji ABC.

Chodzi o rodzaj mini serii, które będą dotyczyły seriali produkowanych i nadawanych przez ABC. W każdym odcinku (ma ich być zawsze 10 oraz jeden program na żywo) bohaterowie konkretnego serialu oraz jego wybrani fani na Snapchacie będą wspólnie i z humorem komentować to, co wydarzyło się w najnowszej części telewizyjnej serii.

Jako pierwszy pojawi się internetowy program opowiadający o 21-szym sezonie serialu „Watch Party: The Bachelor”. Jego premierę przewidziano na 3 stycznia 2017 r.

Według zapowiedzi ABC i Snap Inc. w kolejnych miesiącach będą nadawane kolejne programy dotyczące seriali produkowanych przez amerykańską stację. Obecna inicjatywa to nie jedyny przykład współpracy obu firm - wcześniej podpisały one wieloletnią umowę dotyczącą publikowania na Snapchacie treści związanych z doroczną ceremonią wręczania Oscarów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK