„Pytanie na śniadanie” z największą widownią. „Dzień dobry TVN” liderem w grupach komercyjnych

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupach komercyjnych 16-49 i 20-54 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

We wrześniu 2023 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 369 tys. osób przy 8,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się codziennie o godz. 7.30.

Magazyn TVP miał o 21 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, ale minimalnie wzrósł jego rynkowy udział.

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 299 tys. osób, co przełożyło się na 7,04 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 359 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,66 proc.), co oznacza spadek o 60 tys. oglądających - największy w zestawieniu. „Dzień dobry TVN” aktualnie oglądać można o godz. 7.45 (we wrześniu ub.r. magazyn startował o 8.00).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pytanie-na-sniadanie-dzien-dobry-tvn-prowadzacy-godzina-emisja-kto-oglada,7169490316584577a ##

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. We wrześniu 2023 roku jego widownia wyniosła 194 tys. osób, a jego udział - 7,60 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 42 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

grafika

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” we wrześniu br. miał 128 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 23 tys. oglądających).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ekspert-tvn-przeszedl-do-tvp-pytanie-na-sniadanie-jonatan-kilczewski,7169482431084161a ##

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 26 tys. do 105 tys. oglądających - największy w zestawieniu), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 10 tys. do 67 tys. widzów).

grafika

Dane dla grupy 20-54.

grafika

Kto aktualnie prowadzi „Dzień dobry TVN” i „Pytanie na śniadanie”?

Aktualnie gospodarzami „Pytanie na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Małgorzata Opczowska i Robert Koszucki (który ostatnio zastąpił Łukasza Nowickiego) oraz nowa para - Robert Rozmus (zadebiutował 12 sierpnia) i Anna Popek (wróciła do magazynu w kwietniu br. i początkowo prowadziła go w różnych parach; od 12 sierpnia stanowi stały duet z Rozmusem).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-program-sniadaniowy-koniec-dzien-dobry-tvn-kto-odszedl,7169497687595137a ##

Z kolei „Dzień dobry TVN” jesienią prowadzą na zmianę trzy pary gospodarzy: Dorota Wellman i Marcin Prokop, Paulina Krupińska i Damian Michałowski oraz Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński. Nie wykluczone, że „Dzień dobry TVN” z czasem zyska czwartą parę gospodarzy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"