SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Projekt Lady 2” stracił 460 tys. widzów. TVN zarobił z reklam 13,07 mln zł

Reality-show „Projekt Lady 2” oglądało średnio 1,47 mln widzów, o 460 tys. osób mniej niż premierową odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji był wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł.

Małgorzata Rozenek-Majdan w programie "Projekt Lady"Article

Drugi sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 20.55, w okresie od 12 czerwca do 28 sierpnia br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,47 mln osób, co przełożyło się na 11,20 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 3 lipca, który zgromadził 1,64 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” stracił 460 tys. widzów. Pokazywany wówczas pierwszy sezon produkcji śledziło średnio 1,93 mln osób, co przekładało się na 14,03 proc. udziału w 4+ oraz 18,19 proc. w 16-49.

TVN w paśmie nadawania reality-show zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat z udziałem na poziomie 12,74 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i siatkowej. Trzecia była Jedynka (8,74 proc.; m.in. serial „Wichry wojny” i filmy), a czwarta - Dwójka (7,60 proc.; gł. filmy fabularne).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku.

Wpływy reklamowe z 2. sezonu programu, liczącego 12 odcinków, wyniosły 13,07 mln zł. Dla porównania, 1. seria z reklam, licząca 9 odcinków, przyniosła 6,99 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Drugą edycję reality-show wygrała Roksanda Gac.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 7,84 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 2” stracił 460 tys. widzów. TVN zarobił z reklam 13,07 mln zł

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Program dla nikogo o nikim z prowadzącą co to nie wie ile ma lat i gdzie mieszka oraz 2-ma nijakimi paniami co to kij od szczotki połknęły.
odpowiedź
User
kamcio
Powodem niskiej oglądalności jest ,że odcinki przed premierą w TV są na player.pl za wykupieniem oczywiście.2 sezon lepszy i czekam na 3.
odpowiedź
User
Adam023
Szczerze oglądałem, ponieważ chciałem się pośmiać i nie myśleć o problemach. Co do widowni, myślę że będzie coraz więcej sytuacji, gdy program ma widownię w tv, ale ileś jeszcze osób oglada w Internecie i stacje powinny zacząć brać pod uwagę,by liczyć widownię z tego źródła, tak jak jest to brane w USA.
odpowiedź