SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Projekt Lady 2” stracił 480 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku

Reality-show „Projekt Lady 2” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 480 tys. osób mniej niż premierową odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji jest wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

Małgorzata Rozenek-Majdan w programie "Projekt Lady" Article

Drugi sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 20.55, począwszy od 12 czerwca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,44 mln osób, co przełożyło się na 14,16 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 18,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek, który zgromadził 1,62 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” stracił 480 tys. widzów. Pokazywany wówczas pierwszy sezon produkcji po trzech odcinkach śledziło średnio 1,92 mln osób, co przekładało się na 14,16 proc. udziału w 4+ oraz 18,86 proc. w 16-49.

TVN w paśmie nadawania reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat z udziałem na poziomie 15,85 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne oraz mecz piłki nożnej z ME U-21 Polska-Szwecja. Trzecia jest Jedynka (10,08 proc.; serial „Wichry wojny”), a czwarta - Dwójka (6,97 proc.; filmy fabularne).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem rynku.

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań.

Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,88 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 2” stracił 480 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szok
To jest tak głupi program ,że szkoda czasu na jego oglądanie. Najpierw NAKAZUJE się dziewczynom na wulgaryzmy, skandaliczne zachowanie i maksymalne przegięcia, by potem pokazać jak nalezało postąpić Ogłupianie widza i manipululcja...A kim jest pani Rodzenek ???
36 20
odpowiedź
User
widz
A ja oglądam i BARDZO MI SIĘ PODOBA..
25 34
odpowiedź
User
wbw
Przeraza mnie,ze az tyle osob cos takiego oglada,bo przeciez to szambo z rozenkowa na czele.Prawie 1,5 mln prymitywow
33 19
odpowiedź
User
Ała
Przeraza mnie,ze az tyle osob cos takiego oglada,bo przeciez to szambo z rozenkowa na czele.Prawie 1,5 mln prymitywow


To nawet więcej, niż koncert Pietrzaka;)

Ps. Projekt Lady konkurował z mistrzostwami do lat 21, co trochę widać w statystyce. W tych warunkach to był niezły wynik.
20 20
odpowiedź
User
pavv
Nie znam nikogo kto to ogląda po to program dla nikogo jest.
19 18
odpowiedź