SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Promocja biletowa LOT-u reklamowana głównie w internecie

Rozpoczęta promocja PLL LOT z pulą 500 tys. biletów wsparta jest silną kampanią reklamową. Głównym kanałem komunikacji jest internet. Za działania odpowiadają DDB & tribal, Universal McCann, Value Media i Cube Group.

Article

Polskie Linie Lotnicze LOT dwa dni temu rozpoczęły swoją największą w tym roku akcję promocyjną, w ramach której planują sprzedać pół miliona biletów na wszystkie obsługiwane kierunki po niższej cenie (zobacz więcej).

Jej wsparciem jest kampania reklamowa mająca zapewnić dotarcie z komunikatem promocyjnym do obecnych pasażerów i nowych konsumentów.

Głównym kanałem komunikacji będzie internet - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Reklamy pojawią się również w ogólnopolskich stacjach radiowych, na autobusach komunikacji miejskiej, w kinach, w prasie codziennej i magazynach, na lotniskach i na pokładach samolotów LOT-u.  Działania potrwają do 13 września.

Kreację reklam przygotowała agencja DDB & tribal, za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann, Value Media i Cube Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Promocja biletowa LOT-u reklamowana głównie w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl