SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Promocja cenowa Mcdonald wsparta kampanią reklamową

17 sierpnia w restauracjach McDonald’s na terenie całego kraju ruszyła program 'Strefa dobrych cen'.

Programowi towarzyszy kampania reklamowa.

Program „Strefa dobrych cen” wspiera reklama telewizyjna , w restauracjach znajdują się materiały POP: slajdy, plakaty, podwieszki i banery. Kampania potrwa do 6 września.

Cel kampanii: poinformowanie o kolejnej edycji promocji Strefa Dobrych Cen

Grupa docelowa: młodzi ludzie 18-39, spożywający posiłki w restauracjach szybkiej obsługi usług punktów gastronomicznych, młodzież.

Sposób realizacji kampanii: kampania telewizyjna oraz materiały informacyjne w restauracjach.

Media: kampania telewizyjna od 17 sierpnia do 6 września (spot 30 sek.) w stacjach: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Pakiet AtMedia, Tele5, TV Puls.

Inne działania marketingowe: informacja na stronie, materiały informacyjne w restauracjach

Agencja reklamowa: DDB Warszawa

Dyrektor kreatywny: Darek Szubiak

Art. Director: Zuzanna Duchniewska

Copywriter: Piotr Grzelak

Account: Kasia Karaim

Dom mediowy: Optimum Media

Agencja PR: Twenty Four Seven PR

Osoba odpowiedzialna po stronie klienta: Alina Tyszkiewicz, National Marketing Manager

Spodziewane efekty kampanii: Przyciągniecie do restauracji młodych ludzi (18-39 lat), dla których cena jest istotnym elementem w podjęciu decyzji o zakupie - nowa oferta w Strefie Dobrych Cen w McDonald’s odpowiada oczekiwaniom tej grupy: zaspokojenie głodu/przekąska w dostępnej cenie - powiedział  "Briefowi" Dominik Szulowski, PR Manager McDonald's Polska, - to już czwarta edycja Strefy Dobrych Cen. Za każdym razem zmieniają się produkty, a dotychczasowe doświadczenia są bardzo zachęcające – dodał Szulowski. Strefa Dobrych Cen jest polską wersją europejskiej strategii 3 pułapów produktowych (premium, średniej i powszechnie dostępnej) zwanej Eurosaver. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Promocja cenowa Mcdonald wsparta kampanią reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl