SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Promocja Małopolski

Wizard i Urząd Marszałkowski zapraszają do Małopolski

We wrześniu Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ogłosił przetarg na promocję regionu. Głównymi kategoriami przy ocenie ofert były przygotowanie kreacji oraz strategii dotarcia, która w sposób najbardziej efektywny pozwoliłby zagospodarować budżet, istotne było też doświadczenie agencji w działaniach społecznych. Wynikiem było wybranie agencji Wizard jako partnera kampanii.

Wczoraj światło dzienne ujrzała kampania "Do MałopolSKI" i będzie gościć na billboardach do połowy grudnia. To pierwsza w Polsce kompleksowa kampania promocyjna całego regionu (województwa). Jej celem jest przyciągnięcie turystów do Małopolski w sezonie zimowym, i wypromowanie rejonów atrakcyjnych dla narciarzy.

 Aby komunikat został odebrany przez jak największą ilość osób, przy ograniczonym budżecie udało się użyć aż 350 nośników w największych ośrodkach miejskich w Polsce: Warszawa - 100 (miasto) + 30 (metro), Poznań - 70, Katowice - 80, Wrocław - 70 nośników. Wykorzystanie outdooru jako kanału komunikacji wynikało również z możliwości dotarcia do grupy odbiorców pochodzących z miast o największym potencjale urlopowym, widoczność i "efektowność" billboardu oraz konotacja billboardów jako medium wizerunkowego.
 
 Kreacja kampanii "Do Małopolski" - agencja reklamowa Wizard, Zakup mediów: dom mediowy - PanMedia Western.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Promocja Małopolski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl