SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Promocja marki Axe

2 kroki kampanii internetowej stworzonej przez FFCreation dla marki AXE

FFCreation przygotowało kreacje internetowe towarzyszące intensywnej promocji marki AXE. Kampanie powstały w oparciu o wykorzystanie niekonwencjonalnych form graficznych i ciekawych skojarzeń.

Zadaniem FFCreation było nagłośnienie imprezy pod nazwą "Get AXEss Party". Do promocji wykorzystane zostały takie formy reklamy internetowej jak: Brandmark, Toplayer, POP-under, Shaped POP - Up. Linia kreacyjna oparta była na motywie Axemanów - bohaterów kampanii AXE, którzy skutecznie przyciągnęli uwagę internautów. I tak na przykład w oknie witryny internetowej na standardowej listwie Windows z adresem strony AXE, internauci mogli zobaczyć zawieszony trójkąt ostrzegawczy - dookoła trójkąta biegał axeman (w postaci małego, czarnego ludzika), którego goniły dziewczyny axe, czyli - axewoman.

Druga kampania miała na celu generowanie ruchu na stronie EFEKT AXE. Składała się z takich form internetowych jak Banner, Button oraz Skyscraper. Była to kampania wizerunkowa. Kreacja przedstawiała dziewczyny Axe (forma zdjęciowa), a hasło kampanii brzmiało "Chcesz poznać moje koleżanki? Czekamy na Ciebie!". Dodatkowym elementem było przygotowanie sponsoringu chata na stronach Wirtualnej Polski. Sponsoring emitowany był przez cały kwiecień.

FFCreation - agencja e-marketingowa - to przede wszystkim: doświadczenie w kreowaniu strategii, profesjonalna obsługa przed - i poprojektowa, najwyższa jakość kreacji i technologii oraz integracja działań różnych mediów komunikacji. Do Klientów FFC należą: Heyah (PTC), MTV Networks Polska, AXA Assistance Polska, AXE (Unilever), Network Technologies Polska, Hotel Belvedere, HOUSE (Artman), PKN ORLEN SA, DougFaberFamily, BRE Leasing, Skandia Życie Polska, Grupa PZU, Nordea Bank, LG Petro Bank.

Dołącz do dyskusji: Promocja marki Axe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl