Potrzebna agencja do promocji mięsa wieprzowego i drobiowego

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego szuka agencji, która zajmie się przygotowaniem koncepcji oraz realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem "Polska smakuje jakością QAFP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Potrzebna agencja do promocji mięsa wieprzowego i drobiowego
fot. Shutterstock.com

Kampania będzie dotyczyć promocji mięsa wieprzowego i drobiowego oraz wędlin z certyfikatem QAFP.

Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem ogólnej koncepcji promowania i przedstawiania Systemu Jakości Żywności QAFP wgrupach docelowych projektu. Opracuje też m.in. koncepcje warsztatów kulinarnych i spotkań branżowych.

Przygotuje materiały informacyjno-promocyjne, będzie organizować konferencje, zajmie się również publikacją i dystrybucją broszur, plakatów, itp.

Zwycięska firma będzie pracować dla organizacji przez 13 miesięcy. Budżet zaplanowanych działań wynosi 330 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów