SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Promocja Okocim Mocne

Dla mężczyzn Okocim przygotował prawdziwie "męską" promocję

Akcja rusza 1 lipca. Kapsle losowo wybranych butelek Okocim Mocne zawierać będą nadrukowany po wewnętrznej stronie symbol nagrody. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić butelkę piwa i sprawdzić czy na kapslu znajduje się ikona nagrody. Jeżeli tak, należy zadzwonić pod numer infolinii i odpowiedzieć na pytanie związane z marką Okocim Mocne. Osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi odbierze nagrodę, której symbol znajduje się na kapslu.

Dla 30 finalistów czekają prawdziwie mocne przeżycia: rejs dookoła Przylądka Horn, Balonowe safari nad jednym z narodowych parków przyrody w Afryce oraz Nowa Zelandia na legendarnym motocyklu. To specjalnie przygotowywane wyprawy, które dostarczą silnych i intensywnych przeżyć naszym konsumentom - mówi Joanna Starzycka, asystent Brand Managera marki OKOCIM.

Promocję "Zasmakuj w mocnych wrażeniach" wspierać będzie 30-sekundowy spot promocyjny,
na antenie TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4 i stacjach niszowych.
Dodatkowo 350 billboardów w całym kraju i całostronicowe reklamy prasowe (Tele Tydzień, dodatek telewizyjny do Gazety Wyborczej, Tele Magazyn, Wprost, Newsweek, Auto Świat, CKM
i Playboy). Informacje na temat promocji znajdą się również na materiałach POS.
W sprzedaży dostępny będzie specjalny, promocyjny czteropak Okocim Mocne.
Szczegółowych informacji o promocji można też będzie szukać na stronie internetowej www.okocim-mocne.pl

Idea promocji to autorski pomysł działu marketingu marki OKOCIM.

Kreacja spotu promocyjnego-  Saatchi&Saatchi
Zakup mediów - Initiative Media
Kreacja materiałów POS - BrandLine
Strona internetowa - Byss

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Promocja Okocim Mocne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl