Promocja Pedros w salonikach InMedio i Relay

Agencja IQ Marketing przy współpracy z siecią HDS odpowiada za realizację promocji kawy Pedro's w zakresie obsługi wydawania nagród.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Centra redempcyjne stworzone zostały w 300 salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych  we wszystkich większych miastach Polski.

Nagrodą gwarantowaną w promocji realizowanej pod hasłem „Pedro’s. Masz ochotę na filiżankę?” jest wykonana z delikatnej i szlachetnej porcelany filiżanka z talerzykiem, zapakowana w specjalne pudełko z logo Pedro’s.

Aby odebrać nagrodę w dowolnym saloniku prasowym należy zebrać cztery kody kreskowe z opakowań kawy Pedro’s 250g. W ramach dodatkowej komunikacji akcji pracownicy saloników noszą promocyjne koszulki z hasłem promocji.

Promocja trwa od 7 maja do 30 czerwca 2007 i wspierana jest ogólnopolską kampanią w telewizji.

W tym roku w salonikach prasowych HDS odbyła się redempcja nagród w promocji konsumenckiej Kitekat oraz Lipton.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?