Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego wybiera agencję reklamową

Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego chce zatrudnić agencję, która zajmie się kampanią promującą w telewizji polską wołowinę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego wybiera agencję reklamową
fot. TVN24

Kampania ma mieć charakter informacyjno-promocyjny i będzie obejmować telewizję. Jej celem będzie promocja polskiej wołowiny, a w szczególności jej walorów kulinarnych.

Z naszych ustaleń wynika, że wybrana w przetargu agencja zajmie się jej przygotowaniem i realizacją. Będzie też odpowiadać za emisję spotów.

Szczegółów przetargu nie udało nam się ustalić. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 czerwca br.

Budżetu zaplanowanych działań na obecnym etapie nie ujawniono.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?