Promocyjne doładowanie Volta

Tegoroczne upały miłośnicy Volta mogli przetrwać biorąc udział w nowej promocji "Cała puszka nagród"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tegoroczne upały miłośnicy Volta mogli przetrwać biorąc udział w nowej promocji "Cała puszka nagród". Promocja miała formę konkursu, wizualizowanego za pomocą schłodzonej puszki (pełnej nagród), wynurzającej się z kostek lodu. Każdy uczestnik otrzymywał markowe etui na płyty CD, a na wygrywających czekały placaki Volta i rasowe discmany. Na specjalnych, promocyjnych puszkach Volta Originala i Stronga pojawił się charakterystyczny złoty pasek i specjalne kluczyki (także złote) - dzięki którym można bylo "uzbierać" cenniejsze nagrody.

W kampanii promocyjnej użyto zróżnicowanych narzędzi POS i BTL (plakaty, ulotki, displaye, woblery, shelftalkery, stoppery, owijki i zawieszki paletowe) oraz infolinii. Marka Volt należy do portfolio browaru Carlsberg Okocim SA i jest od chwili powstania obsługiwana przez agencję Moby Dick Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana