SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PromoTraffic tworzy dział marketing automation i wzmacnia zespół

PromoTraffic, agencja digitalowa dla e-commerce, rozwija nowy dział marketing automation. Wzmacnia także dział obsługi klienta, SEO, PPC, zatrudniając nowe osoby.

Zarząd PromoTrafficZarząd PromoTraffic

Firma utworzyła nowy dział zajmujący się marketing automation. - Nasz nowa usługa świetnie odpowiada na zapotrzebowanie rynku i wypełnia lukę, jaka istnieje pomiędzy dostawcami technologii do marketing automation a e-commerce. Inwestycja w kompetencje związane z marketing automation ma na celu wspieranie naszych klientów na wszystkich etapach lejka zakupowego - mówi Robert Stolarczyk, prezes zarządu PromoTraffic.

Nowy dział wzmocnili Marta Nowak oraz Dariusz Wiejaczka, którzy posiadają kilkuletnie doświadczenie wdrażania strategii marketing automation dla firm B2B, B2C i e-commerce na rynku polskim i zagranicznym. Oboje wcześniej pracowali w Salesmanago.

Nowe osoby w zespole PromoTraffic

Do zespołu customer success PromoTraffic w ostatnim czasie dołączyli: Emilia Kacperczyk, Rafał Idzik, Miłosz Połeć i Marek Jastrzębski.

Emilia Kacperczyk doświadczenie zdobywała jako account manager w agencji Semahead, Rafał Idzik jako customer success specialist w agencji marketingowej Veneo i Semahead, a Miłosz Połeć jako new business manager w Veneo.

Z kolei Marek Jastrzębski, przed dołączeniem do PromoTraffic, pracował w firmie zajmującej się tworzeniem oprogramowania do voicebota.

Dział SEO wzmocniła Agnieszka Rączka, a PPC Karolina Lewicka, w czego dział SEO/PPC liczy już niemal 30 ekspertów.

PromoTraffic to agencja digitalowa dla branży e-commerce wyspecjalizowania w SEO/PPC, która pomaga zwiększać przychody sklepów internetowych na rynku krajowym i za granicą. Na rynku funkcjonuje od 2012 r. W ostatnich miesiącach pozyskała obsługę marek takich jak Salomon, Martes Sport, Max Fliz, Intymna.pl, Kazar, czy Green Cell.

Dołącz do dyskusji: PromoTraffic tworzy dział marketing automation i wzmacnia zespół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl