ProSiebenSat.1 wykupuje od Warner Bros Discovery udziały w lokalnym serwisie streamingowym

Niemiecki koncern mediowy ProSiebenSat. 1 Media kupił od Warner Bros Discovery (do którego w Polsce należy TVN) 50 proc. udziałów w lokalnym serwisie streamingowym Joyn.Tym samym stał się jedynym właścicielem platformy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ProSiebenSat.1 wykupuje od Warner Bros Discovery udziały w lokalnym serwisie streamingowym

Platforma streamingowa Joyn (pod tą nazwą od 2019r.), została założona przez Discovery w 2017 roku. Funkcjonuje w modelu AVoD (darmowe treści z reklamami).

Z czterema milionami unikalnych użytkowników miesięcznie, Joyn zostanie spółką zależną segmentu rozrywkowego ProSiebenSat.1 Media. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Oprócz treści od ProSiebenSat.1 i innych partnerów koncernu, użytkownicy Joyn nadal będą mieli dostęp do treści od Warner Bros Discovery. Użytkownicy oferty abonamentowej Joyn PLUS+ mogą również uzyskać dostęp do Discovery+ na 12 miesięcy.

- Dzięki nabyciu wszystkich udziałów w Joyn, kontynuujemy cyfrową transformację Grupy ProSiebenSat.1 - skomentował Rainer Beaujean, Group CEO ProSiebenSat.1 Media SE - Zgodnie z naszą strategią, rozszerzamy nasz zasięg, zwłaszcza wśród młodych grup docelowych, i tworzymy nowe możliwości monetyzacji. Pełna kontrola nad Joyn daje nam elastyczność biznesową, której potrzebujemy - dodał.

Na transakcję musi się jeszcze zgodzić lokalny regulator antymonopolowy. Decyzja ma zapaść do 1 października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały