„Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu” w kampanii Fabryki Komunikacji Społecznej dla PIP

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje i zrealizuje na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy kampanię informacyjno-promocyjną w internecie i radiu pod hasłem „Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W przetargu dotyczącym tej kampanii wzięły udział dwie agencje. Oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej ofertę złożyła też spółka Jero z ceną 63,3 tys. zł. Cena zwycięskiej agencji wynosi natomiast nieco ponad 67 tys. zł.

Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii - opracuje reklamy oraz zaplanuje ich emisję w czterech portalach internetowych, uruchomi stronę streswpracy.pl oraz wyprodukuje dwa 30-sekundowe spoty radiowe.

Kampania ma być realizowana od połowy maja do połowy czerwca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej