„Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu” w kampanii Fabryki Komunikacji Społecznej dla PIP

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje i zrealizuje na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy kampanię informacyjno-promocyjną w internecie i radiu pod hasłem „Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W przetargu dotyczącym tej kampanii wzięły udział dwie agencje. Oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej ofertę złożyła też spółka Jero z ceną 63,3 tys. zł. Cena zwycięskiej agencji wynosi natomiast nieco ponad 67 tys. zł.

Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii - opracuje reklamy oraz zaplanuje ich emisję w czterech portalach internetowych, uruchomi stronę streswpracy.pl oraz wyprodukuje dwa 30-sekundowe spoty radiowe.

Kampania ma być realizowana od połowy maja do połowy czerwca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta