"Przejdźmy do rzeczy!" w kampanii Allegro Lokalnie (wideo)

Wraz ze startem darmowej aplikacji Allegro Lokalnie startuje komunikacja subbrandu Allegro skierowanego do osób prywatnych. Kampania ma pokazywać, jak w prosty sposób korzystający z aplikacji mogą zyskać dodatkowe środki, sprzedając zbędne przedmioty. Przygotowała ją agencja Ogilvy Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Przejdźmy do rzeczy!" w kampanii Allegro Lokalnie (wideo)

W filmach pokazano historie ludzi, którzy dzięki rzeczom, z których nie korzystają, zyskują zastrzyk finansowy, a z drugiej strony historie osób, dla których te same rzeczy to niesamowite okazje.

„Przejdźmy do rzeczy” to pierwsza tak duża kampania od czasu uruchomienia serwisu.

- Szukaliśmy dobrego momentu na rozpoczęcie komunikacji i postanowiliśmy połączyć jej start z uruchomieniem aplikacji” - mówi Daniel Piątkowski, brand management leader Allegro. -Chcieliśmy, żeby jak najwięcej osób mogło się od razu przekonać o korzyściach Allegro Lokalnie – możliwości zdobycia dodatkowych środków bądź zakupu czegoś w okazyjnej cenie. Ponadto podkreślamy, że Allegro Lokalnie to miejsce, w którym zakupy są bezpieczne i wygodne dzięki aplikacji mobilnej - dodaje Piątkowski.

 

Filmy autorstwa agencji Ogilvy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajął się Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV