SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przekąski Salatino promowane hasłem "W moim tempie"

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki przekąsek Salatino. Działania pod hasłem "W moim tempie" przygotowały KLN, Mediacore oraz Hill+Knowlton Strategies.

Głównym elementem kampanii promocyjnej jest spot telewizyjny, emitowany w stacjach kobiecych i lifestylowych. Całość utrzymano w humorystycznej konwencji pracy nad reklamą Salatino.

Reklamę przygotowano w wersjach 30 i 15-sekundowych spot które emitowane są w telewizji i internecie. Dodatkowo przygotowano reklamy w prasie i digitalu oraz w social mediach, działania wspierają aktywności public relations.

Za kreację kampanii oraz realizację spotu odpowiada studio filmowe KLN, a aktywności PR koordynuje agencja Hill+Knowlton Strategies. Za zakup mediów odpowiada Mediacore.

Dołącz do dyskusji: Przekąski Salatino promowane hasłem "W moim tempie"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Niech zgadnę, scenariusz napisała żona prezesa...
Albo kochanka.

Ma laptopa i worda, więc musi umie pisać scenariusze.
odpowiedź
User
aZaliż
hohoho... czyżby Salatino monitorowało komentarze?
odpowiedź