SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przemysław Puchalski dyrektorem kreatywnym agencji WebTalk

Przemysław Puchalski został dyrektorem kreatywnym w agencji interaktywnej WebTalk. Pracuje w niej od trzech lat.

Przemysław Puchalski Article

Jako dyrektor kreatywny Przemysław Puchalski odpowiada m.in. za zarządzanie działem kreacji WebTalk - studiem graficznym i działem copywritingu, a także tworzenie koncepcji kreatywnych i współtworzenie strategii dla obecnych i potencjalnych klientów.

Realizuje projekty dla kluczowych klientów agencji, takich jak Kia Motors Polska, ORLEN, Exim Tours, Piaggio, Vespa, CityFit, Ruukki oraz Kazar. Dotychczas pełnił funkcję art directora.

Przemysław Puchalski z branżą reklamową i PR związany jest od 2008 roku. Zanim dołączył do zespołu WebTalk, współpracował z wieloma agencjami reklamowymi i PR (m.in. Konkret PR, Pegasus Advertising), jako designer i copywriter dla takich marek jak: Grey Goose, Dewar’s, Bombay Sapphire, Carslberg Poland, Stena Line, Merrell, Cat, Vichy, Lee, Wrangler i Converse.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przemysław Puchalski dyrektorem kreatywnym agencji WebTalk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl