Przemysław Rudzki w newonce.sport i z audycją w newonce.radio

Były redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” Przemysław Rudzki będzie pracował w redakcji nowego serwisu newonce.sport i prowadził audycję „Kick Off” w internetowej stacji newonce.radio. Według naszych ustaleń Rudzki będzie redaktorem naczelnym newonce.sport.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W miniony piątek Przemysław Rudzki i newonce.sport „przywitali się” w mediach społecznościowych - dziennikarz zamieścił na Instagramie selfie przed siedzibą newonce.media, dodając wpis „no część” oraz oznaczając newonce.sport i newonce.radio. Zdjęcie zamieszczono na twitterowym profilu newonce.sport.

Natomiast podczas czatu na swoim kanale youtube’owym Przemysław Rudzki zapowiedział, że w związku z nową pracą będzie przygotowywał swój cykliczny program „Kick Off” (tak nazywa się także cały kanał dziennikarza) w trzech wersjach: jako audycja radiowa, a potem podcast i nagranie wideo na jego kanale. W każdym odcinku Rudzki ma rozmawiać z dwójką gości.

W ramówce newonce.radio jest już program o sporcie „TwoAngryMen” prowadzony przez Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicę z Eleven Sports.

newonce.sport wystartuje 21 stycznia

Na profilu twitterowym newonce.sport zaznaczono, że dokładne informacje na temat serwisu zostaną podane 13 stycznia.

Na razie zapowiedziano, że wersja beta witryny pojawi się 21 stycznia, natomiast finalna odsłona zostanie udostępniona wiosną. Będą tam zamieszczane reportaże, felietony, wywiady i fachowe analizy, także w formie wideo.

- Nie chcemy podawać wyników meczów, ale tłumaczyć, dlaczego to akurat takie wyniki. Pragniemy, aby czytelnik dzięki naszym tekstom mógł się poczuć ekspertem, ale zarazem zrozumiał, że sport to najczęściej ludzkie historie. Nasze podejście do dziennikarstwa jest inspirowane najlepszymi, nowoczesnymi trendami z Anglii czy USA - stwierdzono.

Według naszych ustaleń Przemysław Rudzki będzie redaktorem naczelnym newonce.sport, natomiast w zespole mają być Dominik Piechota, Michał Trela i Michał Gutka, którzy niedawno odeszli z „Przeglądu Sportowego”.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   No cześć. @newonce_sport @newonce_radio 👹👹👹 Post udostępniony przez Przemysław Rudzki (@rudzki77) Sty 3, 2020 o 4:37 PST

Przemysław Rudzki nie będzie w Kanale Sportowym

Podczas wideoczatu Przemysław Rudzki poinformował też, że nie będzie współtworzył na YouTubie Kanału Sportowego, który przygotowują Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski, Michał Pol i Mateusz Borek (kanał ma ruszyć w drugiej połowie lutego).

- Taką podjąłem decyzję. Jestem w Canal+, który ma różnego produkcje konkurencyjne wobec tego kanału. Mój kanał youtube’owy to nie jest jakaś poważna konkurencja dla nikogo, bo to malutki kanał - uzasadnił Rudzki. Kanał „Kick Off” działa od ponad dwóch lat, obecnie ma 30,9 tys. subskrybentów, zamieszczono na nim 130 materiałów.

Przemysław Rudzki z Canal+ współpracuje od ponad 10 lat, komentuje przede wszystkim mecze angielskiej ligi piłkarskiej. W latach 2003-2005 i od 2013 do września ub.r. pracował w „Przeglądzie Sportowym”, w latach 2013-2016 kolejno jako wicenaczelny i naczelny. Był też związany z „Faktem” i „Futbolem”, napisał powieści „Gracz” oraz „Futbol i cała reszta”, a niedawno ukazała się jego książka „Zapiski z Królestwa. 50 niesamowitych opowieści o angielskim futbolu”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]