590 tys. numerów przeniesionych w IV kwartale ub.r. T-Mobile i Play na plusie, Plus i Orange ze stratami

W IV kwartale 2017 roku użytkownicy telefonii komórkowej przenieśli ponad 590,4 tysiąca numerów pomiędzy operatorami. Największym napływem nowych klientów cieszył się Play, na największym minusie znalazł się Orange, a najkorzystniejszy bilans zanotował T-Mobile.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
590 tys. numerów przeniesionych w IV kwartale ub.r. T-Mobile i Play na plusie, Plus i Orange ze stratami

Dane dotyczące zmian operatorów przez polskich użytkowników komórek dostarczył Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE). Według raportu regulatora w IV kwartale ub.r. przeniesiono ponad 590,4 tys. numerów komórkowych, najwięcej zmian dokonano w październiku.

grafika

Kwartalnie największą liczbę nowych numerów pozyskali kolejno Play (180,2 tys.), T-Mobile Polska (133 tys.) oraz Orange Polska (124,4 tys.). Z kolei największe straty numerów zanotowali Orange (182,6 tys.), Play (157,7 tys.) i Plus (116,7 tys.).

grafika

W ogólnym bilansie na 1. miejscu znalazł się T-Mobile Polska z wynikiem ponad 22,7 tys. numerów wyprzedzając nieznacznie Play (ponad 22,5 tys.) oraz wirtualnego operatora Premium Mobile (ponad 9,1 tys. numerów).

Spośród kluczowych operatorów mobilnych najwyższy ujemny bilans zanotował Orange Polska (ponad 51,8 tys. numerów), na minusie znalazł się także Plus z wynikiem 8 tys. numerów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK