SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przepis na życie” poprawił wyniki TVN, 33 mln zł z reklam

Drugi sezon “Przepisu na życie” oglądało nieco mniej widzów niż pierwszy, ale znacznie poprawił on wyniki pasma, w którym był nadawany i wygrał z propozycjami głównych konkurentów TVN. Wpływy reklamowe serialu wzrosły o 14 mln zł.

Średnia widownia 13. odcinków ”Przepisu na życie 2“ wyniosła 2,84 mln osób, co przełożyło się na 20,92 proc. udziału w grupie 4+ i 25,57 proc.w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Serial nadawany jest we wtorki o 21.30. Rok temu w tym paśmie TVN pokazywała drugą serię ”Usta Usta”, którą oglądało tylko 1,78 mln osób, a udział kanału wynosił odpowiednio 12,58 proc. i 16,48 proc.

Z kolei pierwszy sezon “Przepisu”, emitowany wiosną br. w niedziele, najpierw o 21.25, a potem o 21.45 (tuż po “X Factor”) miał 3,17 mln widzów przy udziale na poziomie 22,57 proc. i 25,77 proc. (dowiedz się więcej).

Stacja TVN był liderem rynku telewizyjnego w czasie nadawania “Przepisu na życie”. Tuż za TVN znalazła się Dwójka, która w czasie serialu emitowała kulisy “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co przełożyło się na 20,68 proc. udziału. Na podium uplasował się jeszcze Polsat, nadający filmy i “CSI: Kryminalne Zagadki Miami” (15,45 proc.). Dopiero czwarte miejsce zajęła Jedynka (“Rezydencja”,”To lubię!”, filmy; 13,37 proc.). W grupie komercyjnej wiceliderem ze sporą stratą do TVN był Polsat.

>>> “Układ warszawski” przegrał z TVP 1 i Polsatem, znika z anteny

Z danych telemetrycznych wynika, że “Przepis” śledziły głównie kobiety, widzowie między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe z 13. odcinków drugiej edycji serialu wyniosły 33,5 mln zł. Pierwsza przyniosła z reklam tylko 19,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W najbliższych dniach ruszają zdjęcia do trzeciego sezonu “Przepisu na życie”. TVN pokaże go wiosną 2012 roku. Główna obsada pozostaje bez zmian, za produkcję wykonawczą odpowiada Akson Studio.


Oglądalność “Przepisu na życie 2”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
06-09-20112 312 18015,77%17,58%
13-09-20112 585 12820,83%25,21%
20-09-20113 103 04523,43%27,58%
27-09-20113 076 13823,70%30,51%
04-10-20112 926 51822,39%27,50%
11-10-20112 801 37319,54%23,29%
18-10-20112 894 82721,14%25,68%
25-10-20112 890 98421,63%29,19%
01-11-20112 944 28422,74%27,01%
08-11-20112 895 25220,93%25,89%
15-11-20112 790 47719,24%24,34%
22-11-20112 819 61120,37%24,61%
29-11-20112 897 08820,87%24,91%
Średnia2 842 81420,92%25,57%


Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN – Przepis2 842 81420,92%25,57%
TVP 11 811 17013,37%12,67%
TVP 22 802 81120,68%15,03%
Polsat2 093 66015,45%17,56%


Profil widowni produkcji

  ADH %AFF
PłećMężczyźni28,91%60
Kobiety71,09%137
Wiek 4-91,88%32
 10-153,75%55
16 - 194,02%72
20 - 244,80%61
25 - 298,71%98
30 - 3410,82%131
35 - 3911,06%150
40 - 449,30%145
45 - 497,45%108
50 - 548,36%104
55 - 5910,05%130
6019,81%98
Wlk. miastaWieś28,32%72
< 50 tys.22,72%94
50-100 tys.11,03%128
100-200 tys.10,56%131
> 200 tys.27,36%136
ZawódTop management12,35%142
Pracownicy średniego szczebla23,57%157
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,59%93
Emeryci25,23%98
Inni20,25%66
WykształceniePodstawowe40,31%89
Średnie35,78%121
Wyższe18,28%145
Inne5,63%44


 

Dołącz do dyskusji: “Przepis na życie” poprawił wyniki TVN, 33 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mikk
serial jest nawet bardzo fajny a Kumorkowa fantastyczna! :)
odpowiedź
User
ww
Najlepszy serial obecnie, obsada - rewelacja, wielowątkowość, humor, czekam za 3. sezonem.
odpowiedź
User
Popo
Serial zabawny i pogodny, w dobrym guście.Kto jest reżyserem bo nie podajecie a reżyser to wazna rzecz .Cieszę sie, że bedzie trzecia część, chetnie we wtorki wieczorem ogladam.
odpowiedź