SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przerwa reklamowa w komórce

Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania.

Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi.
 
Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam do wszystkich użytkowników, którzy wcześniej ściągnęli na swój telefon specjalny program. Dlatego jedynym wymaganiem, co do telefonu jest to, żeby miał on możliwość połączenia z internetem.

Próby wysyłania reklam do grup docelowych poprzez komórki były już podejmowane przez Smart Technologies i Globe Telecom. W odróżnieniu od Push-It, które umożliwia wysyłanie informacji multimedialnych, firmy te ograniczyły się tylko do SMS-ów.

Technologia Push-It jest obecnie prezentowana tylko ogłoszeniodawcom, twórcom reklam i prasie. Oparty na niej serwis ma być w pełni funkcjonalny pod koniec 2007 roku.
 
Źródło: Softpedia

Dołącz do dyskusji: Przerwa reklamowa w komórce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl