Przychody grupy LPP wzrosły do ok. 181 mln zł w czerwcu

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki odzieżowej LPP wyniosły ok. 181 mln zł w czerwcu i były wyższe o ok. 4% od przychodów osiągniętych w czerwcu 2009 roku przez grupę LPP i grupę Artman, podała spółka w komunikacie.

megafon.pl / masz
megafon.pl / masz
Udostępnij artykuł:

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła ok. 51% i była wyższa o 3 pkt proc. od zrealizowanej w czerwcu 2009 roku.

"Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2010 roku wyniosła około 903 mln zł. Przychody te były niższe o 5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego" - podano także.

Spółka LPP miała 4,78 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 7,78 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 424,51 mln zł wobec 463,10 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym, w I kw. 2010 roku spółka miała 4,21 mln zł zysku netto wobec 15,09 mln zł zysku rok wcześniej.

megafon.pl / masz
Autor artykułu:
megafon.pl / masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji