SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przygotuj się na komplementy” - Carrefour reklamuje w nowej odsłonie odzież TEX (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca relaunch marki ubrań TEX dostępnych na wyłączność w stałej ofercie sieci hipermarketów Carrefour. Akcję przygotowały firmy marketingowe Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.

Article

Rozpoczęta właśnie kampania marki odzieżowej TEX została przygotowana z myślą o kobietach i członkach ich rodzin. Idea komunikacji podkreśla uniwersalną prawdę dotyczącą zakupu ubrań - choć ubieramy się dla siebie, to nic tak nie poprawia nam humoru jak otrzymywanie komplementów od otoczenia na temat naszego wyglądu. Podkreśla to hasło „Przygotuj się na komplementy”.

Nowa kolekcja odzieży TEX pojawia się co sezon, inspirowana jest modą francuską. W stałej ofercie dostępne są zarówno ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak i dodatki i akcesoria  oraz szeroka gama bielizny w tym dziecięcej i niemowlęcej.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Poza spotem wizerunkowym w ramach kampanii pojawią się też spoty produktowe  promujące konkretne oferty. Akcja jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie (m.in. strona tex.carrefour.pl i aktywności w social media) oraz na outdoorze.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Za produkcję reklam odpowiada dom produkcyjny Dobro, postprodukcją zajęło się studio Platige Image, media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media (należący do Havas Media Group).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przygotuj się na komplementy” - Carrefour reklamuje w nowej odsłonie odzież TEX (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anders
Autorzy kampanii zapomnieli, że w tej sieci robią zakupy także osoby z wykształceniem wyższym nż podstawowe... Pointą "Przygotuj się na komplementy" jest zwyczajnie żenująca.
8 9
odpowiedź
User
wojna
jak nazywa się ta aktorka z reklamy tex?
21 8
odpowiedź