SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przyjaciółka liderem sprzedaży

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w grudniu 2006 sprzedaż ogółem w wysokości 444 728 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 4,5 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 36 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o 21 proc. a na czwartym miejscu  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 3 proc.

 

grudzień

20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka645017444728655267464569
Tina517229363357718341495815
Pani Domu616741349341766730424236
Naj558733325351567924335291

 

2006

grudzieńlistopad

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka645017444728667179362423
Tina517229363357503885329799
Pani Domu616741349341588153290300
Naj558733325351550965271795

W całym 2006 roku najwięcej sprzedała ”Przyjaciółka” - średnia sprzedaż ogółem wyniosła 401 299 egz. Na drugim miejscu  ”Tina” – 368 397 egz., na trzecim ”Pani Domu” – 347 750 egz. a na ostatnim ”Naj” – 307 495 egz.

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka liderem sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl