SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przyjaciółka liderem sprzedaży

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w grudniu 2006 sprzedaż ogółem w wysokości 444 728 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 4,5 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 36 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o 21 proc. a na czwartym miejscu  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 3 proc.

 

grudzień

2006 2005

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 645017 444728 655267 464569
Tina 517229 363357 718341 495815
Pani Domu 616741 349341 766730 424236
Naj 558733 325351 567924 335291

 

2006

grudzień listopad

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 645017 444728 667179 362423
Tina 517229 363357 503885 329799
Pani Domu 616741 349341 588153 290300
Naj 558733 325351 550965 271795

W całym 2006 roku najwięcej sprzedała ”Przyjaciółka” - średnia sprzedaż ogółem wyniosła 401 299 egz. Na drugim miejscu  ”Tina” – 368 397 egz., na trzecim ”Pani Domu” – 347 750 egz. a na ostatnim ”Naj” – 307 495 egz.

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka liderem sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl