SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem

W sierpniu br. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”, na drugim miejscu znalazła się “Tina”. Oba tytuły zanotowały nieduże spadki. Swój wynik poprawiła jedynie trzecia w rankingu “Pani Domu”.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu br. wyniosło 514 477 egz. i było o 1 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 444 581 egz. po spadku o 2,9 proc.

Natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska), która od lipca br. stała się dwutygodnikiem, wyniosło 348 150 egz. Rok wcześniej magazyn ten wydawany był przez spółkę Marquard Media Polska i był tygodnikiem, chociaż w praktyce ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych. Miał wtedy sprzedaż na poziomie 305 151 egz., co oznacza, że zanotował wzrost o 14,1 proc. 

ZKDPsierpień
Wirtualnemedia.pl20102009
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka514 477519 759
Tina444 581457 937
Pani Domu348 150305 151*


W sierpniu br. w porównaniu do lipca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży. Największy, wynoszący 14,4 proc. dotknął “Przyjaciółki”. 

ZKDP2010
Wirtualnemedia.plsierpieńlipiec
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka514 477601 198
Tina444 581454 262
Pani Domu348 150396 448

* - dane te dotyczą formalnie tygodnika, choć w praktyce ukazywał się on wtedy co dwa tygodnie.

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
naf
Moja "Przyjaciółka"
odpowiedź