SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem

W październiku ub.r. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet miała “Przyjaciółka”, ale zanotowała ona spadek podobnie jak “Tina”. Wzrostem pochwalić  się może jedynie “Pani Domu”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2010 roku. wyniosło 478 111 egz. i było o 1,9 proc. niższe niż w październiku 2009 roku.

Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 423 947 egz. po spadku o 3,4 proc. - największym w rankingu.

Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) wyniosło 309 663 egz., czyli było o 11,5 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. Wówczas magazyn ten wydawany był przez spółkę Marquard Media Polska i był tygodnikiem, chociaż w praktyce ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych.

ZKDPpaździernik
Wirtualnemedia.pl20102009
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka478 111487 235
Tina423 947438 750
Pani Domu309 663277 616*

 
W październiku 2010 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży. Największy, wynoszący 3,4 proc., dotknął “Pani Domu”.

ZKDP2010
Wirtualnemedia.plpaździernikwrzesień
TytułRozpowszechnianie płatne razem
Przyjaciółka478 111486 446
Tina423 947425 592
Pani Domu309 663320 499


* - dane dotyczą tygodnika

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem, tylko “Pani Domu” ze wzrostem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
naf
Dzięki reklamom eremef zyskuję? Tylko takie tam są. RMf Najlepsza Muzyjka
odpowiedź