SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych w I kwartale 2013 roku

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Największy spadek w rankingu zanotowała „Pani Domu”, z kolei wzrost odnotował tylko magazyn „Naj”.

„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych w I kwartale 2013 roku

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w I kwartale 2013 roku wyniosła 417 553 egz. i w porównaniu do I kwartału 2012 roku była niższa o 16,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,84 proc. do 373 861 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 262 792 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 17,25 proc.

Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W I kwartale 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 245 458 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 220,88 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

417 553

500 003

Tina

373 861

449 581

Pani Domu

262 792

317 563

Naj

245 458

76 495*


W marcu 2013 roku pierwsze miejsce należało do „Przyjaciółki”. Wynik tego pisma w porównaniu do marca 2012 roku zmniejszył się o 18,82 proc. i uplasował się na poziomie 381 616 egz. Drugie miejsce zajęła „Tina” (333 536 egz.; spadek o 14,36 proc.), a trzecie - „Pani Domu” (235 726 egz.; - o 20,60 proc. - największy w zestawieniu).

Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 146,56 proc.) pochwalić się mógł dwutygodnik „Naj”.

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

381 616

470 059

Tina

333 536

389 471

Pani Domu

235 726

296 884

Naj

185 630

75 287*

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych w I kwartale 2013 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl