SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przyjaciółka utrzymała pozycję lidera

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

 Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w listopadzie 2006 sprzedaż ogółem w wysokości 362 423 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 24 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 37 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o 41 proc. a na czwartym miejscu  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 9 proc.

 
listopad

20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka667179362423669606449371
Tina503885329799717023451973
Pani Domu588153290300741563411844
Naj550965271795621235296725

 
2006

listopadpaździernik

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka667179362423643420341306
Tina503885329799518187327490
Pani Domu588153290300612109303654
Naj550965271795549445263785


Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka utrzymała pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl