SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjmij piłkę” - akcja Orlenu na Euro 2012

Na stacjach paliw Orlen ruszyła związana z Euro 2012 akcja „Przyjmij piłkę", w ramach której klienci mogą zdobyć piłki i gadżety marki Puma.

„Przyjmij piłkę” - akcja Orlenu na Euro 2012

W ramach akcji, klienci ponad tysiąca stacji paliw Orlen w całej Polsce będą mogli stać się posiadaczami piłek Puma oraz piłek kolekcjonerskich przygotowanych na wyłączność koncernu. Dodatkowo, w ofercie programu Vitay dostępna będzie specjalna kolekcja sportowych produktów marki Puma (plecaki, koszulki, czapeczki).

Promocją objęte są wszystkie usługi i towary oferowane na stacjach Orlen. Przy zakupie min. 20 litrów paliwa lub zakupach w sklepie za kwotę nie mniejszą niż 20 zł klient otrzyma jedną naklejkę promocyjną. Zakup min. 20 litrów paliwa Verva uprawnia do odbioru dwóch naklejek. Piłkę Puma będzie można odebrać po zebraniu 13 naklejek oraz zapłaceniu dodatkowej opłaty w wysokości 9,99 zł. Za 9 naklejek i 0,99 zł będzie można stać się właścicielem piłki kolekcjonerskiej.

Dodatkowo, zamawiając jedną z nagród w ramach kolekcji z oferty programu Vitay, klient otrzyma gratis „samochodowy zestaw kibica”, w skład którego wchodzą uniwersalne nakładki na lusterka samochodowe w biało-czerwonych barwach oraz flaga mocowana do szyby samochodowej.

Akcja trwa od 21 kwietnia do 1 lipca br. Piłki będzie można odbierać przez miesiąc od jej zakończenia (do 31 lipca). W przypadku wyczerpania się zapasów piłek, Orlen zaoferuje nagrody pocieszenia w postaci 1500 lub 1000 dodatkowych punktów Vitay za odpowiednio 13 lub 9 naklejek.

W ramach akcji, Orlen przygotował także grę zręcznościową na smartfony i tablety wyposażone w systemy Android 2.1, iOS 3GS, BlackBerry OS 6.0 oraz ich nowsze wersje. Gra dostępna będzie również na komputerach osobistych z przeglądarką w technologii Flash, wyposażonych w kamerę. Instalacja jest darmowa, a grę mogą rozpocząć klienci mający jedną naklejkę promocyjną na kuponie. Zbieranie kolejnych naklejek umożliwi przejście na kolejne poziomy gry.

Więcej szczegółów na temat akcji "Przyjmij piłkę" można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej .

W związku z Euro 2012 Orlen przeprowadzi również akcję dla klientów dokonujących zakupów na stacjach koncernu działających pod różnymi markami. Od połowy maja osoby dokonujące zakupów paliwa na czeskich stacjach Benzina i niemieckich Star otrzymają kupony z nagrodami, które będą mogli zrealizować na wybranych stacjach Orlen i Bliska w Polsce. Elementem tej promocji będzie wprowadzona na czas mistrzostw usługa, która umożliwi wybór waluty transakcji podczas płacenia międzynarodowymi kartami Visa i Mastercard.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przyjmij piłkę” - akcja Orlenu na Euro 2012

37 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zenek
to jakaś ściema!!! Piłek już nie ma na stacjach, Są tylko te małe!!!!!!!!!!
odpowiedź
User
sdf
złodzieje k... na żadnej stacji piółek już nie ma, a jak głupi tankowałem verve zeby zdazyc wziac piłke.... UOKiK powinien się tym zająć!
odpowiedź
User
Monika
Ja też uważam, że Orlen oszukał klientów akcją "przyjmij piłkę" . Szukałam piłek na stacjach w trzech miastach niestety bezskutecznie. Na ostatniej stacji miła pani z obsługi powiedziała że piłek nie ma i już nie będzie jedyne co mi pozostało to wziąć małą piłeczkę na otarcie łez synkowi, który bardzo czekał na dużą piłkę.
odpowiedź
User
ania
Rzeczywiście, fatalna akcja. W moim mieście i okolicy też już nie ma piłek, a pracownicy stacji nadal proponują 'naklejeczki'. To był milowy krok Orlenu do wkurzenia i utraty wielu klientów. Proponuję zasypać zarząd i radę nadzorczą mailami. Niech do nich dotrze, że na tym oszustwie mogą sporo stracić. Maile do nich: zarzad@orlen.pl, radanadzorcza@orlen.pl
odpowiedź
User
filip
Żenada na całego! 8 stacji i w żadnej ani jednej dużej piłki, irytacja sięga zenitu i do tego bezczelnie reklamują się dalej w radiu i telewizji. 'Przyjmij piłkę na klatkę', na klatkę to powinien przyjąć wszelkie słuszne skargi ze strony klientów Orlen i zacząć wybielać swoją oszukańczą akcję promocyjną niezwłocznie produkując dodatkowe piłki! I to bez żadnych dopłat, bo to kpina żeby za wydanie ponad 2000zł za paliwo dopłacać za wątpliwej jakości piłkę!
odpowiedź