"Pszczółka Maja" kończy już 50 lat. Trwa konkurs TVP dla fanów bajki

Telewizja Polska przygotowała konkurs dla fanów bajki "Pszczółka Maja", która pół wieku temu wkroczyła na ekrany. Ci, którzy wykażą się kreatywnością, mają szanse na nagrody takie jak m.in. elektryczna hulajnoga.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Pszczółka Maja" kończy już 50 lat. Trwa konkurs TVP dla fanów bajki
mat.prasowe

Jak informuje w komunikacie prasowym TVP, 50. urodziny Pszczółki Mai to doskonały moment, aby przypomnieć sobie tę wyjątkową bajkę i przedstawić ją najmłodszym pokoleniom". Z myślą o wszystkich fanach serii o przygodach rezolutnej pszczółki, serwis TVP VOD organizuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. 

Aby dołączyć do zabawy, wystarczy złożyć Mai urodzinowe życzenia, a swoje zgłoszenie przesłać za pomocą specjalnego formularza dostępnego w aplikacji TVP VOD. Na autorów "najpiękniejszych i najbardziej pomysłowych życzeń" czekają tablety, powerbanki i hulajnoga elektryczna.

Żeby wziąć udział w konkursie, należy pobrać bezpłatną aplikację TVP VOD ze sklepu Google Play lub App Store, a następnie zarejestrować się i zalogować. Konkurs dostępny jest dla użytkowników urządzeń z systemem iOS 15.0 lub nowszym (iPhone, iPad) oraz Android 9.0 lub nowszym (smartfony, tablety). Aplikacja działa poprawnie w wersji 3.5.0 (iOS) lub 3.5.1 (Android) i wyższych. W zabawie mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie mieszkające na stałe w Polsce.

Konkurs trwa od 4 lipca 2025 roku do 31 sierpnia 2025 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska