"Pszczółka Maja" kończy już 50 lat. Trwa konkurs TVP dla fanów bajki

Telewizja Polska przygotowała konkurs dla fanów bajki "Pszczółka Maja", która pół wieku temu wkroczyła na ekrany. Ci, którzy wykażą się kreatywnością, mają szanse na nagrody takie jak m.in. elektryczna hulajnoga.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Pszczółka Maja" kończy już 50 lat. Trwa konkurs TVP dla fanów bajki
mat.prasowe

Jak informuje w komunikacie prasowym TVP, 50. urodziny Pszczółki Mai to doskonały moment, aby przypomnieć sobie tę wyjątkową bajkę i przedstawić ją najmłodszym pokoleniom". Z myślą o wszystkich fanach serii o przygodach rezolutnej pszczółki, serwis TVP VOD organizuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. 

Aby dołączyć do zabawy, wystarczy złożyć Mai urodzinowe życzenia, a swoje zgłoszenie przesłać za pomocą specjalnego formularza dostępnego w aplikacji TVP VOD. Na autorów "najpiękniejszych i najbardziej pomysłowych życzeń" czekają tablety, powerbanki i hulajnoga elektryczna.

Żeby wziąć udział w konkursie, należy pobrać bezpłatną aplikację TVP VOD ze sklepu Google Play lub App Store, a następnie zarejestrować się i zalogować. Konkurs dostępny jest dla użytkowników urządzeń z systemem iOS 15.0 lub nowszym (iPhone, iPad) oraz Android 9.0 lub nowszym (smartfony, tablety). Aplikacja działa poprawnie w wersji 3.5.0 (iOS) lub 3.5.1 (Android) i wyższych. W zabawie mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie mieszkające na stałe w Polsce.

Konkurs trwa od 4 lipca 2025 roku do 31 sierpnia 2025 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"