PTK Centertel wypowiedział umowę spółce Ruch

PTK Centertel wypowiedział Ruchowi umowę dotyczącą dystrybucjielektronicznych doładowań kart pre-paid, wynika z komunikatu Ruchu.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Zarząd Ruch (&) informuje iż do spółki wpłynął podpisanyprzez drugą stronę tj. spółkę "Polska Telefonia Komórkowa -Centertel" egzemplarz 'Umowy na usługi elektronicznego zasilaniakonta pre-paid w niezależnych punktach sprzedaży' (&).Jednocześnie spółka informuje, iż otrzymała od PTK Centertelwypowiedzenie umowy ze skutkiem na koniec września 2009 r." -czytamy w komunikacie.

Ruch ocenił, że powodem wypowiedzenia jest chęćzmiany przez PTK Centertel warunków współpracy(obniżenie rabatów), w tym też zakresie toczą się negocjacje.

"Propozycja zmiany warunków współpracy dotyczy, wg wiedzyzarządu spółki, wszystkich podmiotów działających na rynkusprzedaży doładowań do telefonów komórkowych. W przypadku, gdystrony umowy nie dojdą do porozumienia i nie podpiszą nowej umowylub nie zostanie cofnięte ww. wypowiedzenie umowy, umowa ulegnierozwiązaniu z dniem 30 września 2009 r., a Ruch zastąpi doładowaniaelektroniczne PTK Centertel sprzedawane poprzez terminaleelektroniczne tzw. zdrapkami od tego samego dostawcy, kupowanymi odpośredników. Spółka nie przewiduje istotnych skutków finansowychrozwiązania umowy, aczkolwiek w ocenie spółki może nastąpić spadeksprzedaży doładowań tego dostawcy oraz spadek uzyskiwanej marży" -czytamy dalej.

Ruch miał 13,78 mln zł jednostkowej straty netto w I kw.2009 roku wobec 0,93 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody wyniosły974,89 mln zł wobec 1025,60 mln zł rok wcześniej.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu