Publicis Groupe uruchamia pierwszą agencję kreatywną tylko dla handlu

Publicis Groupe w Wielkiej Brytanii uruchamia LeShop – swoją pierwszą agencję kreatywną specjalizującą się w budowaniu marek w sektorze handlu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Groupe uruchamia pierwszą agencję kreatywną tylko dla handlu

Oferta LeShop obejmuje aktywację marki, doświadczenie detaliczne i marketing wielokanałowy. Ma pomagać klientom bezproblemowo zintegrować markę i handel. “Nowa agencja dąży do tego, aby marki były nie do pominięcia, gdziekolwiek i kiedykolwiek zostanie podjęta decyzja o zakupie, aby napędzać wzrost zarówno wartości marki, jak i wyników komercyjnych dla klientów” - napisano w komunikacie.

LeShop wywodzi się z agencji Publicis Poke, ma na starcie zespół ponad 80 specjalistów pracujących dla 20 marek. Nowa agencja ma biura w Londynie i Dublinie, a wśród jej klientów znajdują się BT:EE, Nomad Foods i OVO.

Działem kreatywnym będzie kierować Amanda Farmer. Od czasu dołączenia do Publicis Poke w 2022 r. kierowała ofertą handlową agencji jako chief client officer. Podczas pełnienia tej funkcji osiągnęła imponujący wzrost, zwiększyła przychody i podwoiła wielkość swojego zespołu. Przed dołączeniem do Publicis Groupe UK, Farmer była chief client officer w 'The Pharm' (WPP), po pięciu latach w VMLY&R (obecnie VML), ostatnio jako managing director.

Do Amandy Farmer dołączyli: Mark Jenkins jako chief strategy officer, Gabriela Lungu jako chief creative officer i Maria McDowell jako operations director. Wszyscy współpracowali ze sobą od 2023 roku nad uruchomieniem agencji LeShop. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana