Publicis Groupe uruchamia pierwszą agencję kreatywną tylko dla handlu

Publicis Groupe w Wielkiej Brytanii uruchamia LeShop – swoją pierwszą agencję kreatywną specjalizującą się w budowaniu marek w sektorze handlu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Groupe uruchamia pierwszą agencję kreatywną tylko dla handlu

Oferta LeShop obejmuje aktywację marki, doświadczenie detaliczne i marketing wielokanałowy. Ma pomagać klientom bezproblemowo zintegrować markę i handel. “Nowa agencja dąży do tego, aby marki były nie do pominięcia, gdziekolwiek i kiedykolwiek zostanie podjęta decyzja o zakupie, aby napędzać wzrost zarówno wartości marki, jak i wyników komercyjnych dla klientów” - napisano w komunikacie.

LeShop wywodzi się z agencji Publicis Poke, ma na starcie zespół ponad 80 specjalistów pracujących dla 20 marek. Nowa agencja ma biura w Londynie i Dublinie, a wśród jej klientów znajdują się BT:EE, Nomad Foods i OVO.

Działem kreatywnym będzie kierować Amanda Farmer. Od czasu dołączenia do Publicis Poke w 2022 r. kierowała ofertą handlową agencji jako chief client officer. Podczas pełnienia tej funkcji osiągnęła imponujący wzrost, zwiększyła przychody i podwoiła wielkość swojego zespołu. Przed dołączeniem do Publicis Groupe UK, Farmer była chief client officer w 'The Pharm' (WPP), po pięciu latach w VMLY&R (obecnie VML), ostatnio jako managing director.

Do Amandy Farmer dołączyli: Mark Jenkins jako chief strategy officer, Gabriela Lungu jako chief creative officer i Maria McDowell jako operations director. Wszyscy współpracowali ze sobą od 2023 roku nad uruchomieniem agencji LeShop. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]