SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis Media zajmie się globalną obsługą mediową Lenovo

Firma Lenovo wybrała do obsługi mediowej jej globalnego budżetu agencję Publicis Media należącą do Publicis Groupe. Wcześniej marketer współpracował z kilkoma domami mediowymi.

Lenovo wybrało ofertę Publicis Media w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.

W związku z pozyskaniem budżetu tego klienta agencja utworzyła dedykowaną jednostkę do jego obsługi – Lenovo One Media. Będzie ona odpowiedzialna za globalną strategię mediową marketera, planowanie i zakup mediów – zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych. Jednostka ta będzie działać na 28 rynkach na całym świecie – w Europie, Afryce, Bliskim Wschodzie, obu Amerykach oraz regionie Azji i Pacyfiku. Będzie zarządzana przez zespoły należących do Publicis Media agencji Spark Foundry i Performics.

Na jej czele stanie – jako dyrektor ds. operacyjnych – Andre Marciano, dyrektor zarządzający i executive VP Spark Foundry.

Publicis Media już wcześniej pracowało dla marki Motorola, której Lenovo jest od niedawna właścicielem – w USA. Teraz agencja będzie także obsługiwać jej budżet mediowy.

Wcześniej Lenovo nie miało stałej agencji mediowej do współpracy – w zakresie planowania i zakupu mediów korzystało z usług różnych firm.

W 2017 roku Lenovo osiągnęło przychody na poziomie 45,35 mld dolarów, czyli 5 proc. wyższe niż w 2016 roku. Najwyższy od 3 lat przychód firmy został przypisany m.in. poprawie sprzedaży w segmencie m.in. komputerów osobistych.

Dołącz do dyskusji: Publicis Media zajmie się globalną obsługą mediową Lenovo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl