SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pudelek zwiększył przewagę nad Plotkiem, gorsze wyniki sekcji show-biznesowych WP.pl i o2.pl

Liderujący wśród witryn o tematyce show-biznesowej Pudelek.pl zyskał 891 tys. użytkowników, a procentowo większy wzrost osiągnęła sekcja Eska.pl z tej kategorii. Natomiast milion internautów ubyło w serwisie WP Gwiazdy.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w styczniu br. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 7,9 mln użytkowników, co dało 27,19 proc. zasięgu. Natomiast Plotek.pl (Agora) miał 7,08 mln odwiedzających i 24,34 proc. zasięgu.

W zestawieniu są jeszcze dwie witryny Grupy Wirtualna Polska: serwis WP Gwiazdy, funkcjonujący jako dział show-biznesowy WP.pl, odwiedziło 5,74 mln internautów, a sekcję o2.pl z tej kategorii - 3,5 mln.

Pomponik.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) zanotował 6,4 mln użytkowników i 22,02 proc. zasięgu, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,5 mln użytkowników i 18,91 proc. zasięgu.

Dział show-biznesowy Radiozet.pl (Eurozet) odwiedziło 2,99 mln internautów (co dało 10,29 proc. zasięgu), a Jastrzabpost.pl - 2,9 mln (9,98 proc.). Z kolei Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) zanotował 1,42 mln użytkowników i 4,87 proc. zasięgu, a sekcja Eska.pl (Grupa ZPR Media) o show-biznesie - 1,27 mln odwiedzających i 4,37 proc. zasięgu.

W porównaniu z grudniem ub.r. większość serwisów osiągnęła spore wzrosty. Pudelek.pl zyskał 891 tys. użytkowników (to 12,7 proc. w górę), zwiększając przewagę nad Plotkiem, w którym liczba internautów wzrosła o 279,9 tys. (4,1 proc.).

Na Pomponik.pl przybyło 515,2 tys. internautów (8,7 proc.), w dziale show-biznesowym Radiozet.pl - 108,9 tys. (3,8 proc.), a na Jastrzabpost.pl - 93,3 tys. (3,3 proc.).

Procentowo najwięcej zyskała sekcja show-biznesowa Eska.pl - liczba jej użytkowników zwiększyła się o 232 tys., czyli 22,3 proc.

Za to na WP Gwiazdy było 1 mln internautów mniej niż w grudniu, co oznacza spadek o 14,9 proc. Sekcja o2.pl o show-biznesie straciła 271,5 tys. użytkowników (7,2 proc.), a Plejada.pl - 184,7 tys. (3,2 proc.).

Dołącz do dyskusji: Pudelek zwiększył przewagę nad Plotkiem, gorsze wyniki sekcji show-biznesowych WP.pl i o2.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
knaga rafalali
PUDELEK wczoraj usunął komentarze "na żółto", czyli takie mające największą liczbę wyświetleń pod poszczególnymi artykułami. Opisywani celebryci są pewnie zadowoleni.
odpowiedź
User
Deri
Na jaki segment rynku by nie spojrzeć Agora i jej przyległości zalicza efektowne porażki
odpowiedź
User
Awe
Biedne te dane mediapanelu, brak liczby odslon, wizyt, nawet dziennego zasiegu nie ma
odpowiedź