SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pukałem na nim narzeczoną”. x-kom przeprasza za seksistowski wpis

Na grafice reklamowej sklepu z elektroniką x-kom pojawiły się niewybredne opinie klientów na temat rekomendowanego biurka. Jeden z nich „zachwalał” produkt, pisząc że „pukał na nim swoją narzeczoną”. Po fali oburzenia i krytyki marka usunęła post i przeprosiła, zapewniając przy tym, że wykorzystała autentyczne recenzje. 

fragment usuniętego posta x-kom, skrin z profilu marki na Facebooku fragment usuniętego posta x-kom, skrin z profilu marki na Facebooku

Post reklamujący biurko z x-kom pojawił się na fanpage marki na Facebooku w czwartek. Gamingowe biurko oprócz podpisu „8/10 klientów twierdzi, że nadaje się do gamingu” promowały dwie wybrane recenzje zadowolonych klientów. Sęk w tym, że nie pisali oni o funkcjonalności mebla zgodnym z przeznaczeniem, a o swoich wyczynach.

„Pukałem na nim swoją narzeczoną 52 kg regulacja akurat do danej pozycji 5/5” – napisał w pięciogwiazdkowej recenzji klient Alan. Kolejna umieszczona na grafice recenzja nawiązywała do  poprzedniej rekomendacji: „z żoną też daje radę 54 kg, regulacja sprawdzona”. Dalej klient był równie „wylewny”; „podoba mi się również tolerancja wagowa do 70 kg, jak to wiadomo po ślubie może być różnie”.

Po fali krytyki w mediach społecznościowych post jednak usunięto.

grafika x-kom szybko zniknęła ze strony, fot. Skrin x-kom/Facebook

X-kom przeprasza za niesmaczny post na Facebooku

W wydanym w czwartkowe popołudnie oświadczeniu x-kom przyznało, że post „wywołał burzę”, co „nie było intencją” jego autorów. Marka zaznaczyła, że treść recenzji jest autentyczna

„Zaprezentowane opinie znajdują się na stronie naszego produktu i pochodzą od prawdziwych Klientów. Ich duża popularność i zarazem kuriozalność popchnęła nas w stronę tego posta - jednak po Waszych reakcjach widzimy, że nie był on na miejscu i dlatego podjęliśmy decyzję o usunięciu tego wpisu. Przepraszamy” – napisano na profilu x-kom

Fanpage x-kom śledzi na Facebooku 146 tys. obserwujących.

Marka x-kom w przeszłości eksperymentowała z odważnymi pomysłami na reklamę. W 2018 roku przygotowała kampanię promocyjną w serwisie pornograficznym Pornhub, gdzie umieściła grafiki promujące myszki komputerowe, stworzone dla leworęcznych użytkowników. Akcję opatrzono hasłem "Stop dyskryminacji leworęcznych".,  

  • Więcej informacji:
  • X-kom

Dołącz do dyskusji: „Pukałem na nim narzeczoną”. x-kom przeprasza za seksistowski wpis

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fajny30
Hahahahaha! Beka z komentarzy! Oświetlenie LED by się przydało!
15 0
odpowiedź
User
Puchacz
Moim zdaniem nie mają za co przepraszać.
12 10
odpowiedź
User
Yeti
Nadgorliwość gorsza od f@szyzmu. No, ale uśmiechnięta Polska przecież
12 13
odpowiedź