SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Puls Biznes Weekend” stanie się miesięcznikiem

Od styczniowego numeru "Puls Biznesu Weekend", dodatek dla prenumeratotów dziennika “Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) zmieni format, objętość, zawartość, a z dwutygodnika przekształci się w miesięcznik.

W komunikacie podano, że dodatek dwukrotnie zwiększy objętość, wzbogaci się o nową tematykę i rubryki. Na pytania o szczegóły zmian spółka jednak nam nie odpowiedziała. - Mamy bardzo wymagającą grupę docelową i stale dbamy o to, żeby otrzymywała ona produkt najwyższej jakości. Dlatego po kilku miesiącach funkcjonowania „Pulsu Biznesu Weekend” zdecydowaliśmy się na dokonanie w nim korekt, które są odpowiedzią na uwagi czytelników - powiedziała, cytowana w komunikacie, Patricia Deyna, dyrektor zarządzająca Bonnier Business Polska.

Za odświeżony „Puls Biznesu Weekend” będą odpowiadać Karolina Guzińska, związana z „Pulsem Biznesu” od 13 lat, a przez ostatnie cztery lata odpowiedzialna za dodatek „Business Class”, oraz Michał Matys, który przez 13 lat opisywał ludzi biznesu w „Gazecie Wyborczej”, a w „Pulsie Biznesu Weekend” odpowiadał za sekcję biznesową. Dotychczasowa naczelna tytułu Manana Chyb i odpowiedzialna za dodatek dyrektor rozwoju biznesu Małgorzata Najgebauer rozstały się z firmą.

- „Puls Biznesu Weekend” nadal będzie się ukazywał jako dodatek dla prenumeratorów dziennika „Pulsu Biznesu”, choć mamy wiele pomysłów na zwiększenie jego zasięgu, czyniąc go jeszcze bardziej atrakcyjnym dla reklamodawców. Unikatowa formuła, niespotykany format i grupa docelowa z najwyższej półki sprawiają, że z nadzieją patrzymy na przyszłość tytułu w niełatwym okresie dla rynku prasy - dodaje Deyna.

Dołącz do dyskusji: “Puls Biznes Weekend” stanie się miesięcznikiem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pesymista
bo co bylo zaczynac cos, na co firma nie ma pieniedzy?
odpowiedź
User
pracownik bonnier
bo firma była zarządzana przez Iwonę Kossman, która nie miała pojęcia o rynku wydawniczym i można jej było wmówić głupoty a ona wierzyła np. PB Weekend miał się sprzedawać co tydzień w ilości 50 tys. egz. a pierwsze wydanie sprzedało się w ilości 3 tys. egzemplarzy.
odpowiedź