SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Puls Biznesu+” do końca roku za darmo

„Puls Biznesu”+, uruchomiony w lipcu br. przez Bonnier Business Polska biznesowy dziennik na tablety, z którego korzysta 9 tys. osób, do końca roku pozostanie dla użytkowników bezpłatny.

„Puls Biznesu+” do końca roku za darmo

- Będzie to możliwe dzięki umowie z PZU, które od poniedziałku 22 października jest kolejnym partnerem naszego produktu - mówi nam Przemysław Barankiewicz, szef serwisu Pb.pl.

Dziennik dostępny jest od 9 lipca br. i od początku wszyscy mogą korzystać z niego bezpłatnie. Pierwszym partnerem projektu był Kulczyk Investment (pozostaje nim nadal). Dotąd aplikacja „PB+” została pobrana 9 tys. razy. Jak mówi nam Barankiewicz, 75 proc. pobrań dokonali użytkownicy iPadów, a około 13 proc. korzystający z tabletów Samsunga.

Docelowo za dostęp do dziennika trzeba będzie zapłacić. Jak podawał Bonnier w lipcu br., koszt jednego wydania „Pulsu Biznesu +” wynosić ma 1,59 euro (w App Store) i 6,99 zł (w sklepie Google Play). Można będzie też zamówić 12-miesięczną prenumeratę dziennika w cenie 179,90 euro (ok. 765 zł) w App Store lub 650 zł w sklepie internetowym wydawcy.

„Puls Biznesu+” zawiera najciekawsze artykuły z papierowego wydania „Puls Biznesu", wybrane teksty lifestyle'owe z magazynu „Puls Biznesu Weekend", wiadomości gospodarcze, które aktualizowane są na bieżąco, a także materiały multimedialne. Nowe numery elektronicznej gazety publikowane są zawsze o godz. 24.00 (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu+” do końca roku za darmo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michal
Mam prenumeratę i czytam na iPadzie tego plusa. Jest super. Jeżeli tak ma wyglądać prasa w przyszłości, to ja mogę płacić.
odpowiedź
User
marika
super. wysyłam maruderom z biura reklamy, którzy uważają że reklamę w magazynach na tablet trudno sprzedać
odpowiedź