Puma z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

Pod hasłem „Go Wild” ruszyła kampania wizerunkowa marki sportowej Puma.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Puma z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
fot. materiały prasowe

Nowa kampania Puma to historia biegaczy z prawdziwego życia. W spocie „Go Wild” nie zobaczymy gwiazd sportu, lecz tych, którzy wstają o świcie, biegną ze swoimi psami, łączą sport z rolą mamy, czy po prostu cieszą się wspólnymi treningami w grupie.

Kampania „Go Wild” ruszyła 20 marca i obejmuje media cyfrowe, reklamę zewnętrzną, kino, PR, media społecznościowe, akcje w sklepach oraz aktywacje z udziałem influencerów i sportowców.

Media do kampanii zaplanowała i kupiła agencja mediowa Havas Media. Za działania PR odpowiada agencja TEAL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach