Puma z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

Pod hasłem „Go Wild” ruszyła kampania wizerunkowa marki sportowej Puma.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Puma z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
fot. materiały prasowe

Nowa kampania Puma to historia biegaczy z prawdziwego życia. W spocie „Go Wild” nie zobaczymy gwiazd sportu, lecz tych, którzy wstają o świcie, biegną ze swoimi psami, łączą sport z rolą mamy, czy po prostu cieszą się wspólnymi treningami w grupie.

Kampania „Go Wild” ruszyła 20 marca i obejmuje media cyfrowe, reklamę zewnętrzną, kino, PR, media społecznościowe, akcje w sklepach oraz aktywacje z udziałem influencerów i sportowców.

Media do kampanii zaplanowała i kupiła agencja mediowa Havas Media. Za działania PR odpowiada agencja TEAL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana