Tysiąc właścicieli kotów w kampanii rekomendacji karmy Purina Cat Chow

Firma Nestle Purina rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki Purina Cat Chow. W trakcie akcji ponad tysiąc kotów będzie testować zbilansowaną suchą karmę tej marki. Działania realizuje Streetcom Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii prowadzonej pod hasłem: „Purina Cat Chow dla niesamowitych kotów” jest wzrost rozpoznawalności produktów marki Purina. Przekaz kampanii ukierunkowany zostanie na edukację dotyczącą receptury produktów.

Do akcji zaproszono tysiąc osób, które są właścicielami kotów. Do zadań uczestników należeć będą m.in. akcje zdjęciowe oraz przygotowywanie wskazówek i opinii konsumentów na podstawie doświadczeń związanych z własnymi zwierzakami.

Uczestnicy zostaną zaproszeni do akcji specjalnej, składającej się z dwóch etapów. W pierwszym, będą stopniowo wprowadzać do diety swoich kotów suchą karmę Purina Cat Chow a następnie, po 10–14 dniach regularnego stosowania produktu, zostaną poproszeni o ocenę różnic w wyglądzie i kondycji zwierzaków. Opiniami i spostrzeżeniami o testowanym produkcie, podzielą się m.in. w mediach społecznościowych.

Agencja estymuje zasięg wygenerowany poprzez rekomendacje na poziomie 720 tys. kontaktów z informacją o produkcie.

Jest to kolejna akcja realizowana dla Nestle Purina przez Streetcom. Agencja m.in. w 2014 roku prowadziła podobną akcję dla produktów Purina One Coat&Hairball.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"