Purple Day 2014: Zmiany. Rynek mediów poza strefą komfortu

Zmiany. Rynek mediów poza strefą komfortu - to hasło przewodnie Purple Day 2014. Czwarta już edycja corocznego wydarzenia branżowego organizowanego przez dom mediowy Mindshare Polska odbędzie się 25 września 2014 r. w Cinema City Arkadia. Tradycyjnie nie zabraknie znamienitych gości oraz inspirujących wystąpień i dyskusji.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:

Tegoroczny Purple Day poświęcony zostanie zmianom na rynku mediów, ale też konsekwencjom tych zmian dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w procesy komunikacji produktów i usług. Wśród prelegentów Purple Day 2014 keynote speakerzy: Janusz Kaniewski, projektant, wykładowca, futurysta oraz Alex Stil, global head of programmatic & EMEA head of digital w Mindshare Worldwide. W programie także dwa inspirujące moduły prezentacyjno-dyskusyjne. Seria rynkowych case-studies „Misja: zmiana. Rezultat: sukces. Jak są wdrażane i jakie wyniki przynoszą strategie zmian marek i ich komunikacji?”. Zaś dyskusja z przedstawicielami największych holdingów mediowych odbędzie się w ramach modułu „Czy droga do sukcesu wiedzie przez Palo Alto? Rozmowa o przyszłości koncernów mediowych”.

- Co roku podczas Purple Day tworzymy platformę konfrontacji poglądów i opinii o polskim rynku mediów. Nie inaczej będzie także podczas tegorocznej edycji. Tradycyjne już zaprosiliśmy wyjątkowych gości, wśród których wymienić należy naszych keynote speakerów - Janusza Kaniewskiego i Alexa Stila, ale także ekspertów występujących w ramach dwóch modułów prezentacyjno-dyskusyjnych. W tym roku przedstawimy zmiany w mBanku, Eurocash, Poczcie Polskiej czy Groupe SEB. Zaprosimy także na dyskusję o zmianach w takich holdingach, jak Agora, Bauer, Media Impact czy ZPR. A ponieważ na Purple Day chcemy przede wszystkim inspirować, wprowadzamy również nowość - FunPark Technologiczny, w którym pokażemy, jakie rozwiązania można dodatkowo wykorzystać w planowanych strategiach komunikacji - opisuje Paulina Sobieszek, partner w pionie business development w Mindshare Polska.

FunPark Technologiczny to wspólna przestrzeń, w której można będzie obejrzeć i przetestować najnowsze rozwiązania i aplikacje globalnych gigantów IT, a także innowacyjne technologie lokalnych start-upów. Prezentowane będą m.in. nowoczesne rozwiązania Google (YouTube, Doubleclick, Nexus, Chromecast, Chromebook) oraz marek z Grupy Agora (Gazeta.pl, AMS, Gazeta Wyborcza). Będzie można także sprawdzić działanie technologii kinowej 4DX (dzięki uprzejmości New Age Media) oraz drona sterowca z internetem opracowanego przez Yoberi. W FunParku Technologicznym znajdzie się także robot, drukarka 3D, iBeacony, narzędzia umożliwiające analizę emocji na podstawie ekspresji mimicznej twarzy oraz prototyp Mazdy.

Purple Day 2014 odbędzie się już w najbliższy czwartek, 25 września 2014 r. w Cinema City Arkadia. Całodzienna konferencja rozpoczyna się o godz. 9:00. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie purpleday.pl. Udział w spotkaniu możliwy jest wyłącznie po okazaniu zaproszenia.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?