SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pysio reklamuje się w Muzeum Dinozaurów (wideo)

W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa soków Pysio. Akcja wspiera promocję tej marki prowadzoną pod hasłem "Wyhacz album, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki".

W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej soków Pysio symbolizujący tę markę smok zamienia nudne zwiedzanie Muzeum Dinozaurów w wędrówkę po magicznym świecie tych prehistorycznych gadów. Przekaz zachęca do udziału w promocji prowadzonej pod hasłem "Wyhacz album, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki". W ramach akcji pod etykietami butelek tych soków znajdują się naklejki z dinozaurami, które można wklejać w specjalnym albumie zawierającym dodatkowe ciekawostki na temat tych zwierząt. Promocja mająca charakter wizerunkowo-produktowy jest skierowana do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

Akcja od 14 kwietnia jest prowadzona w telewizji (TVP1, Polsat i dziecięce kanały tematyczne), internecie (serwis www.pysio.pl i reklamy na innnych stronach) i w ramach działań bezpośrednich (100 tys. zestawów podarunkowych dla przedszkolaków).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa CzteryCzwarte, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pysio reklamuje się w Muzeum Dinozaurów (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl