Pysio reklamuje się w Muzeum Dinozaurów (wideo)

W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa soków Pysio.Akcja wspiera promocję tej marki prowadzoną pod hasłem "Wyhaczalbum, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej soków Pysiosymbolizujący tę markę smok zamienia nudne zwiedzanie MuzeumDinozaurów w wędrówkę po magicznym świecie tych prehistorycznychgadów. Przekaz zachęca do udziału w promocji prowadzonej pod hasłem"Wyhacz album, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki". Wramach akcji pod etykietami butelek tych soków znajdują sięnaklejki z dinozaurami, które można wklejać w specjalnym albumiezawierającym dodatkowe ciekawostki na temat tych zwierząt. Promocjamająca charakter wizerunkowo-produktowy jest skierowana do dzieci wwieku przedszkolnym i szkolnym.

Akcja od 14 kwietnia jest prowadzona w telewizji (TVP1, Polsat idziecięce kanały tematyczne), internecie (serwis www.pysio.pl i reklamy na innnychstronach) i w ramach działań bezpośrednich (100 tys. zestawówpodarunkowych dla przedszkolaków).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa CzteryCzwarte,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej