SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pyszne.pl stawia na Kanał Sportowy

Serwis do zamawiania posiłków online Pyszne.pl przedłuża partnerstwo z Kanałem Sportowym na cały 2022 rok. To kontynuacja współpracy nawiązanej w trakcie zeszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej.

W ramach kontynuacji współpracy, widzowie Kanału Sportowego tak jak w roku ubiegłym mogli wygrać bilety na mecze reprezentacji Polski i zniżki na zamówienia. W planach jest wiele aktywacji dla odbiorców, którzy będą mogli taniej zamówić posiłki, wygrywać bilety na mecze np. Ligi Mistrzów UEFA, by z trybun obejrzeć kluczowe piłkarskie wydarzenia.

Zobacz także Kanał Sportowy: Wyciąga ludzi sprzed telewizora i mówi im nie tylko o sporcie

 Zwieńczeniem tegorocznej współpracy będzie szereg aktywacji w trakcie grudniowych mistrzostw świata w piłce nożnej.

Pyszne.pl z Kanałem Sportowym

Kanał Sportowy to kluczowe medium na rynku szybko zmieniającym się w kierunku digitalu. Sport jest bardzo ważnym segmentem dla Pyszne.pl, co pokazują partnerstwa z UEFA przy sponsoringu kluczowych piłkarskich wydarzeń, jak Liga Mistrzów UEFA czy piłkarskie mistrzostwa Europy. Wspieramy też kobiecy futbol, którego znaczenie jest coraz częściej doceniane przez kibiców, media i reklamodawców. Współpraca z Kanałem Sportowym będzie także korzyścią dla samych widzów. Jesteśmy oficjalnym partnerem UEFA, co przełoży się na aktywacje, w których do wygrania będą na przykład bilety na mecze Ligi Europy czy Ligi Mistrzów – podkreśla Marcin Schmidt, Senior Marketing Manager Pyszne.pl

W ubiegłym roku w ramach wspólnej akcji Pyszne.pl i Kanału Sportowego fani mogli między innymi wygrać bilety na mecz reprezentacji Polski na EURO 2020 czy vouchery na zamówienia.

 

Dołącz do dyskusji: Pyszne.pl stawia na Kanał Sportowy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Buddyzm
"Sport" = tracą kasę na zakładach bukmacherskich, lubią piwko i fast-foody z internetu :)
odpowiedź
User
buddyzm
Ucięło: "= ludzie, którzy ..."
odpowiedź