"Dom to nie tylko cztery ściany" - przekonuje PZU

Firma ubezpieczeniowa PZU ruszyła z kampanią promującą polisę PZU Dom, w której podkreśla, jak ważne jest odpowiednie określenie wartości ruchomości domowych, tak by na wypadek zniszczenia lub kradzieży mienia po włamaniu, można było odkupić nowe rzeczy w miejsce utraconych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Dom to nie tylko cztery ściany" - przekonuje PZU

W polisie PZU Dom można dostosować zakres i sumę ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb.

Ubezpieczyciel podkreśla, by przy jej wyborze wziąć pod uwagę nie tylko mury i stałe elementy, ale również wyposażenie, czyli tzw. ruchomości domowe. Na to kładzie nacisk w najnowszej kampanii.

- Chcemy edukować klientów, aby odpowiednio wyceniali swoje domy i mieszkania, szczególną uwagę zwracając na tzw. ruchomości domowe, bo te często zostają niedoceniane przez właścicieli. Oprócz przedmiotów, których oszacowanie wartości przy ubezpieczeniu wydaje się oczywiste np. sprzętu AGD i RTV, w domu mamy także mnóstwo rzeczy, o wycenie których klienci zapominają: meble, dywany, naczynia, ubrania, buty, zabawki dziecięce, sprzęt sportowy, rzeczy związane z naszym hobby, pozostałe wyposażenie pokoi, łazienki, przedpokoju. Ich utrata i odtworzenie mogą wiele kosztować, a nieodpowiednio dobrana suma ubezpieczenia będzie niewystarczająca do ich odkupienia. Dlatego tak ważna jest realna wycena nieruchomości, żeby klienci otrzymywali pomoc odpowiednią do rozmiarów szkody - mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.

Rozpoczęta kampania promująca polisę PZU Dom obejmuje szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU, u agentów oraz w prasie.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU. 

W materiałach marketingowych ponownie pojawi się tenisistka Iga Świątek. Kampania potrwa do 12 listopada.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"