SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Quad/Graphics Europe kupił agencję Peppermint

Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint Warszawa została przejęta przez międzynarodowy koncern marketingowy Quad/Graphics Europe. Będzie działała pod swoją dotychczasową nazwą, a w kierownictwie firmy pozostanie Bartek Cymer.

Od lewej: Jakub Dyląg i Bartek Cymer Article

- Ogromnie się cieszę, że Peppermint dołącza do grupy Quada, Wiedza i doświadczenie agencji Peppermint oraz globalne możliwości i stabilność finansowa Quad/Graphics pozwolą na oferowanie naszym klientom zintegrowanych usług marketingowych, a także umożliwią im integrację wszystkich kanałów komunikacji - uzasadnia Jakub Dyląg, prezes Quad/Graphics Europe.

Nie podano, ile firma zapłaciła za udziały Peppermint Warszawa.

Agencja Peppermint Warszawa specjalizuje się w przygotowywaniu i realizacji kampanii ATL, BTL i internetowych. Ma doświadczenie i kompetencje w zakresie wprowadzania na rynek nowych marek oraz tworzenia strategii komunikacji B2B i B2C.

Quad/Graphics Europe podkreśla, że te usługi uzupełniają jej dotychczasową ofertę. Przejmując Peppermint, realizuje swoją strategię opartą na rozszerzaniu portfolio w obszarach strategii marketingowych, kreacji, mediów drukowanych i cyfrowych oraz zarządzania procesami marketingowymi.

- Nasi długoletni klienci zmagają się z koordynowaniem prac wielu agencji, mają trudności z wyborem mediów i często u nas poszukują podpowiedzi na integrację druku z innymi nośnikami. Chcemy im pomóc nie tylko w eliminowaniu złożoności zarządzania wieloma dostawcami, ale też w zwiększaniu efektywność podejmowanych działań - mówi Jakub Dyląg.

Peppermint zachowuje markę, Bartek Cymer dyrektorem zarządzającym

Agencja Peppermint będzie działała pod dotychczasową nazwą, a jej współzałożyciel Bartek Cymer ze stawnowiska szefa strategii przeszedł na funkcję dyrektora zarządzającego (zastąpił Ewę Cymer). - Łącząc nasze kompetencje mamy do zaoferowania klientom zintegrowaną ofertę, która będzie efektywniej wykorzystywała ich budżety. Połączenie wieloletniego doświadczenia Peppermint na rynku reklamowym ze skalą działalności i zapleczem Quad/Graphics Europe pozwoli nam się dynamicznie rozwijać i wspólnie realizować korporacyjną strategię Quad 3.0 - przekonuje Cymer.

Peppermint została założona w 2002 roku, początkowo specjalizowała się w BTL-u. W 2009 roku połączyła się z Netizens w agencję interaktywną. Osobno działa ponownie od 2013 roku.

W ub.r. agencja Peppermint zanotowała 2,14 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,9 tys. zł wpływów finansowych. Koszty spółki wyniosły 2,42 mln zł, a jej wynik netto - 277,5 tys. zł straty. W firmie pracował na stałe 15 osób, tyle samo jest zatrudnionych obecnie. Z kolei w 2016 roku agencja miała 3,5 mln zł wpływów sprzedażowych i 202,5 tys. zł zysku netto.

Quad/Graphics oferuje usługi marketingowe i poligraficzne m.in. dla sieci handlowych, wydawców czasopism i firm z innych branż. Koncern ma centralę w USA, działa w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej i Europie, gdzie łącznie zatrudnia ok. 22 tys. pracowników. W polskim oddziale firmy jest ponad 1,9 tys. osób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Quad/Graphics Europe kupił agencję Peppermint

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl