Questia dla sieci Sephora

Questia wygrała przetarg na obsługę PR sieci Sephora.

km
km
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje działania zmierzające do budowania wizerunku korporacyjnego Sephora Polska. Questia odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie wydarzeń specjalnych organizowanych przez sieć.

Za działania z zakresu public relations dla sieci Sephora odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół pod kierownictwem Urszuli Matej-Bil.

Umowa została zawarta do końca 2011 roku

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK