SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rada Etyki Public Relations krytykuje fikcyjne oceny lekarzy

Rada Etyki Public Relations krytycznie oceniła agencję, która oferowała lekarzom zamieszczanie o nich pozytywnych opinii na branżowych forach internetowych. O sprawie napisała niedawno „Gazeta Wyborcza”.

Rada Etyki Public Relations odniosła się do działania agencji On Time, które zostało opisane w artykule „Pochwalą lekarza za pieniądze” zamieszczonym przed kilkoma dniami w „Gazecie Wyborczej”. Firma proponowała lekarzom pisanie o nich pozytywnych opinii na stronach, na których lekarzy oceniają pacjenci, np. Znanylekarz.pl, Dobrylekarz.info, Rankinglekarzy.pl i Wizyta lekarska.pl. Przedstawiciele rady – podobnie jak dziennikarze „GW” – bezskutecznie próbowali skontaktować się z pracownikami On Time.

„Nie ulega wątpliwości, że opisane w artykule działania są nieuczciwe i łamią kodeks etyczny PR. Proceder taki to manipulacja, która uderza w dobro odbiorców fałszywych komunikatów” – czytamy w oficjalnej opinii Rady Etyki Public Relations. Rada potępiła ten proceder, apelując do wszystkich firm z branży PR, by nie działały w taki sposób, ponieważ podważa to wiarygodność całego środowiska.

Dołącz do dyskusji: Rada Etyki Public Relations krytykuje fikcyjne oceny lekarzy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rybak
Ryba psuje się od głowy; skoro ministrowie rządowi w ptaka tną, to innym wydaje się, że wszystko wolno.
odpowiedź
User
zowi.
Mój przypadek polega na tym że przez ponad 6 lat byłem leczony na chrypkę przez pseudo laryngologa, którego skutkiem był poważny zabieg operacyjny.Okazuje sie że sa środowiska które prawda w oczy kole.
odpowiedź