SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio VOX FM podnosi ceny reklam o 40 proc.

Grupa Radiowa Time od 13 października br. wprowadzi nowy cennik reklamowy dla radia VOX FM. Zmiany są podyktowane wzrostem słuchalności stacji. Ceny reklam w paśmie między 6.00 a 20.00 zdrożeją średnio o 38,7 proc.

Średnia cena spotu reklamowego, emitowanego w Radiu VOX FM od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 06.00 do 20.00, od 13 października br. będzie kształtować się na poziomie 2 453 zł.

Radio VOX FM od grudnia 2013 roku nadaje na częstotliwościach Radia Eska Rock i jest dostępne w 18 miastach w Polsce. Zmiana formatu muzycznego na adult disco, modyfikacja programu i rozpoczęcie nadawania jako sieć ponadregionalna spowodowały wzrost słuchalności stacji.  Z danych Radio Track wynika, że udział Radia VOX FM w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 3,4 proc. czyli o 1,9 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej, gdy w miejscu VOX FM nadawała Eska Rock (więcej na ten temat).

W związku z podniesieniem cen reklam w Radiu VOX FM zmienią się także ceny reklam sprzedawanych w ramach pakietów (zmiana także dotyczy pasma 6.00-20.00). Cena za spot w pakiecie Total Time wzrośnie o 7,5 proc. w pakiecie Drapacz Chmur Plus - o 5,9 proc., zaś w pakiecie Drapacz Chmur - o 6,8 proc. Spadek o 14 proc. dotyczyć będzie za to pakietu Drapacz Chmur Young - wynika on z faktu wyłączenia z jego składu Radia VOX FM. Na zmianę ceny pakietów wpływa także kwietniowa zmiana cen reklam poszczególnych stacji Grupy Radiowej Agory wchodzących w skład pakietów.

W I połowie br. cennikowe wpływy reklamowe VOX FM wyniosły 26,1 mln zł (według danych Kantar Media - zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Radio VOX FM podnosi ceny reklam o 40 proc.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mrok
Słuchalność może wzrosła, ale kasa się jakoś nie spina.
odpowiedź
User
Do mroka
W samym sierpniu br. większość czołowych rozgłośni zanotowała spore wzrosty cennikowych wpływów reklamowych. RMF FM zarobiło o 5,45 mln zł więcej niż rok wcześniej (6,4 proc. w górę), a Radio ZET - o 19,88 mln zł (45,1 proc. w górę). Przychody tych dwóch stacji wynosiły 50,5 proc. wartości całego segmentu reklamy radiowej, o 1,9 pkt proc. mniej niż przed rokiem.

Cennikowe wpływy reklamowej Trójki urosły w skali roku o 3,36 mln zł (38,2 proc. w górę), Jedynki - o 2,9 mln zł (czyli o 52 proc.), a TOK FM - o 1,36 mln zł (32,6 proc. w górę). Przychody Złotych Przebojów Pogody Warszawa zwiększyły się o 716,3 tys. zł (czyli o 23,1 proc.), Eski Warszawa - o 522,2 tys. zł (o 16,5 proc.), natomiast VOX FM - które w grudniu ub.r. przejęło większość częstotliwości po Esce Rock - o 927,6 tys. zł (38,8 proc. w górę).
odpowiedź